W116 Club Nederland

Het Nederlandse W116 forum
Het is 05 sep 2010 07:26

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: even voorstellen
BerichtGeplaatst: 29 jul 2010 06:49 

Beste w116 rijders,

Ik heb op zaterdag 17-7-2010 deze MB gekocht voor 600 euro met inruil van een oude polo met nog 1 dag apk

Goed het feit dat deze MB een nieuwe apk heeft bewijst alweer dat sommige apk keurstations niet deugen! deze auto is niet apk waardig en letterlijk!

Op de terugweg dacht ik ff dat ik miskoop had gedaan ik reed vanuit rotterdam naar amersfoort toen ik op het punt van de a12 bij ikea was.
Ineens beetje veel rook achter mijn auto trok en de automaten bak ging happeren.....@#@!$#$##
Ik kon hem nog net op de vlucht strook zetten en in het gras...... Yes eindelijk kan ik mijn anwb pas gebruiken ben al 5 jaar lid en nooit gebruikt
Binnen 10 minuten stond man van de anwb bij mijn auto na wat klungelen van de motorkap bleek inderdaad nul olie in de bak meer...
Maar de auto was ook compleet nat van de olie de anwb man (toffe peer!) zei waarschijnlijk keering was maar hij zij we vullen hem en kijken waar het weg stroomt hij vullend en ik kijkend onder de auto zag niks weg lekken was ook lastig te zien met zoveel olie
Todat meneer anwb oplettend zij ik zie het probleem al je slang naar de radiator is gescheurd

Nadat deze naar de service station was gesleept en op de brug gezet was en gemaakt was kon ik binnen het uur weer op de weg!

Echt een dikke 10 voor de anwb die dag

Maar goed de staat van deze auto ....

remmen ECHT metaal op metaal roest ......ik heb erger gezien maar als halve kokerbalk weg is zegt genoeg ik schrik niet zo gouw van dit want mijn hobby is lassen ik heb zelf thuis krachtstroom met oude lasapparaat die goed last niet als die bouwmarkt machines een echte

Ik zit zelf niet meer in dit vak heb het wel 6 jaar gedaan maar ben alweer ruim 10 jaar in IT werkzaam maar deze hobby heb ik nooit los gelaten.

Berichttitel: Re: even voorstellen
BerichtGeplaatst: 29 jul 2010 09:47 
W116-Clublid

Welkom, Bavaria

Wat een gedoe met die auto van je. :?
Die remmen dat is zo gefixt, remblokjes verwisselen stelt echt niets voor. Als je schijven goed zijn tenminste, maar ook die zijn te vervangen.

Maar vertel eens wat voor een W116 je hebt gekocht ?? er zijn wel enkele verschillende. en foto's zijn we hier gek op. :D :D :P

Grt,
Martin

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]