Hey Bas,
Mooi dat je begrijp hoe het zit. Het zal je verbazen hoeveel gekken er zijn die denken dat ze met zo'n auto lekker goedkoop kunnen sturen. Dat is dus een complete desillusie, de meeste komen er dan ook al snel op terug

Maar aangezien je dat stuk begrijp, zou ik gewoon op zoek gaan naar de beste auto die binnen je budget past. En met hulp van deze forumgekken hier (incluis mezelf) kun je veel van de problemen zo oplossen hoor

Ik heb inderdaad een w116 staan, anders zat ik hier waarschijnlijk niet op het forum

Het feit dat je eerst elektrische ramen ziet, en daarna slingers, komt omdat ik het interieur vorig jaar vervangen heb. De foto's met elektrische ramen zijn gemaakt toen het interieur nog in de originele auto zat. De slingers zitten in mijn auto, dus die foto's zijn dan ook van na het aanpassen van het interieur.
Ik heb inderdaad ook een aantal plekken geplamuurd en overgespoten. Dit is echter op een paar plekken niet mooi gelukt, dus ik moet binnenkort nog eens de hele auto over laten blazen. Maar zoals je wellicht ergens hebt gelezen, ben ik eerst bezig om een ander motorblok in de wagen te krijgen. Die van mij heeft waarschijnlijk iets van tegen de 600dkm gelopen, en je kan gewoon merken dat het einde nabij is. Het blok zelf heb ik al liggen, moet alleen nog even de tijd vinden om er wat mee te doen

In ieder geval veel plezier met je zoektoch, mochten we wat voor je kunnen betekenen, laat het dan even horen hier

En mocht je nog vragen hebben, je weet me te vinden!
Gr. Durk