Nou, mn Gastank zit erin!
Helaas hadden ze hem niet meteen volgetankt, ze hadden er zon 23 liter ingegooid. Ik ben daarna gaan tanken en kreeg er nog zon 65 liter in. (het ging wel heel langzaam...). Ondanks de paar gereden km ermee hoop ik dus toch bijna 90 liter effectieve vulling te hebben.
De vulnippel zit achter de nummerplaat, das netjes. helaas komt de nummerplaat daardoor iets verder naar buiten, vind ik niet zo mooi, maar dat zijn pietluttige kleinigheidjes, maar ik let overal op

Ik had speciaal gevraagd voor een normale G/B knop, niet zon tipding met LEDjes. Nu kan ik dus niet zien hoeveel er nog in de tank zit, maar heb wel gewoon een fatsoenlijke knop. Die tipdingen vind ik niks. De Gasinbouwer was wel verbaasd, dat had hij al jaren niet meer gedaan
De Wagen start iets later dan op Benzine, maar loopt wel meteen goed, ook als hij koud is (zomer koud dan..)
Ook rijden doet ie prima. Hij lijkt wat minder vinnig maar dat is bijna subjectief. Ook op benzine loopt hij nog en wel direct na omschaeling van de knop.
Al met al lijkt het dus allemaal prima in orde. Ik ben benieuwd naar het verbruik.
Ik heb de dagteller op 0 gezet na het tanken, ik zal eens testen of de km teller mooi klopt, er zitten wel de standaard 205/70 R14 wielen op dus dat klopt.
Ik heb er nog geen langere afstanden mee gereden, maar dat moet nu dus kunnen! Zal hem eerst eens een weekje testen en dan mag de vrouw hem ook voortaan meehebben.
Mathieu
450SE 1977 Milanbraun