durkboersma schreef:
@ Oenoud: Zou inderdaad wel leuk zijn als je die rekening eens zou willen bekijken. Heb al wel een hobbyboer gevonden die voor weinig wil kijken naar het systeem, maar hij moet het eerst analyseren om een betere prijsopgave te doen. Denk dat ik het toch maar ga laten doen, want het moet toch een keer verholpen worden. Rijden met dit weer is bijna onmogelijk omdat ik em van binnen bijna niet condensvrij kan krijgen...
@GJ: Ik heb wel eens uitgezocht hoe dat zit met een dakje, dat is eigenlijk best goed te doen. Maar eigenlijk moet je het wel origineel houden, dus geen glazen doorkijkjes... Zit nog altijd te overwegen of ik het zal laten doen, of dat ik het gewoon origineel houdt zonder dakje...
He durk,
Heb even gekeken. In 2002 is er een reparatie uitgevoerd t.w.v. 370 euro,
Hierbij is een Aircocompressor met bijbehorende onderdelen vervangen.
Daarna is er in 2003 weer een compressor vervangen en is het element aangepast aan koudemiddel r134a + nog wat overige werkzaamheden. Filters, compressor olie, o-ringen enz.
Tevens is het systeem toen afgevuld en getest met bijbehorend stek rapport.
Alles bij elkaar rekening van € 415,-
Hopelijk heb je hier wat aan.
M.b.t. het opendak heb ik hier toevallig nog een originele complete dakunit staan.
Ik heb allleen de dakplaat nodig dus mocht iemand nog belang hebben bij een frame.....
Motor zit er niet bij.
Eventueel komt dit frame in de loop van het jaar te koop.
Daarnaast denk ik dat er in Zwaagwesteinde en omstreken binnenkort nog wel een aantal onderdelen te koop worden aangeboden.
Kijk maar eens naar het volgende artikel.
http://waldnet.nl/wn/nieuws/27695/Autos ... ereen.html
Of hij moet hem uiteraard weer opknappen....